Subject: Teabenõue REI 120
From: "Marko Luks" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 11:18:03 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Hei

Tahtsin täpsustada hoone seinte REI nõuet, kui on näiteks sein tasemega
REI120, kus väljub kaabel või asub elektri toos. Kas see väljaviik ja toos
peavad olema tuletihendatud vastavalt EI120 läbiviigu nõuetele?

Terv:

Marko Luks
Elektritööde osakonna juhataja / Electrical department manager
[email-masked]
Tel. +372 5345 7040

  <https://www.harmet.ee/email/signature/harmet-logo.png>

Harmet OÜ
Puusepa tee 4, Kumna küla, 76614 Harjumaa, Estonia
Tel: +372 666 0420

 <https://www.harmet.ee/> harmet.ee

 <https://www.facebook.com/www.harmet.ee> Facebook

 <https://www.instagram.com/harmet_ee/> Instagram

 <https://www.youtube.com/channel/UCJlG2fgRtk5Ncx-uJZq9H4w> Youtube

 <https://www.linkedin.com/company/harmet-o%C3%BC/> Linkedin