Subject: Lastehoiu luba ja tõend
From: "Ave Laas" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Sun, 17 Aug 2025 20:47:54 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeameti esindaja

Soovime taotleda lastehoiu teenuse osutamiseks vajaliku loa saamiseks 
Päästeameti tõendit. Oleme Telliskivi 60a/1, Tallinn (endise Susapusa 
Lastehoiu ruumid) alustav lastehoid Elu Parim Lastehoid OÜ.

Terviseameti tõendi saamine on lõppjärgus ning edasiseks menetluseks vajame 
Päästeameti hinnangut ruumide tuleohutusnõuetele.

Palume Teie poolt üle vaadata meie lastehoiuteenuse osutamiseks kasutatavad 
ruumid ning väljastada vastav tõend.

Lisatud on kontaktandmed edasiseks suhtluseks ja aja kokkuleppimiseks:
Ave Laas
5045943
[email-masked]

Tegin varasemalt taotluse ka veebilehe kaudu, kuid ei saanud sellele 
vastust, seega kirjutan taotluse teile meilile. Juhendage mind kui pean 
kuidagi teisiti toimetama. Loodan väga kiirele vastusele.

Ette tänades ja koostööle lootes.

Lugupidamisega
Ave Laas
Elu Parim Lastehoid OÜ

Juhatuse liige