Subject: avaliku ürituse loa taotlus- Alavere perepäev
From: "Voose Rahvamaja" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 14:51:16 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Vabandust, taotlus ikka ka.

Head

From: Voose Rahvamaja
Sent: neljapäev, 21. august 2025 14:49
To: [email-masked]; [email-masked]
Subject: avaliku ürituse loa taotlus- Alavere perepäev

Tere!

Palun kooskõlastust Alavere perepäeva sündmusele, mis toimub 30.08.25
Anija vallas, Alaveres.

Heade soovidega

Anna Nilisk

Alavere ja Voose piirkonna

kultuurijuht

Tel 523 4627

 <http://www.anijavallakultuur.ee> www.anijavallakultuur.ee