Subject: Pöördumise vorm (Renee Pesor / Estonian Business School)
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 14:14:55 +0300

Tere

Renee Pesor / Estonian Business School on täitnud pöördumise vormi.

Teabenõude andmed

Asutus: Põhja Päästekeskus (Harju maakond, sh Tallinn)

Pöördumise sisu: Tere! Olen Estonian Business Schooli vanemteadur ja uurin 
Eesti ettevõtete sotsiaalset ning keskkondlikku vastutustundlikkust. 
Sooviksin oma uuringus kasutada andmeid ohtlike ja suurõnnetusohuga 
ettevõtete kohta, mis on hetkel kättesaadavad Rescue.ee veebilehel 
(https://www.rescue.ee/et/ohtlikud-ettevotted ), kuid seal on esitatud 
ainult ettevõtete hetkeseis. Minu uuringu jaoks oleks väga väärtuslik saada 
sarnast infot pikema ajavahemiku kohta 2018–2025. Eelkõige oleks huvipakkuv 
saada iga aasta kohta ettevõtete nimed. Kui võimalik, oleks kasulik ka 
äriregistrikoodide ning insidentide arvu info, kuid andmete puudumine ei 
takista uuringu läbiviimist. Andmeid kasutaksin ainult akadeemilisel 
eesmärgil ning tulemusi raporteerides esitaksin neid üldistatud kujul, ilma 
nimeliste organisatsioonideta. Ette tänades koostöö ja aja eest, Renee Pesor 
Vanemteadur, Estonian Business School [email-masked]

Teabenõudja kontaktandmed

Ees- ja perenimi / juriidilise isiku või asutuse nimi: Renee Pesor / 
Estonian Business School

Postiaadress:

E-post: [email-masked]

Telefoninumber 58231027

Teabenõude täitmise viis

Digitaalselt