Subject: Re: Päring päästeameti kooskõlastus lasutusloa saamiseks
From: Igor Arefjev S.A.CITO OÜ <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 11:35:47 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere päevast

Jahimaja,Sutlema küla,Raplamaa

kat tunnus: 31701:001:2472

Head päeva

Lugupidamisega

Igor Arefjev

15.09.2025 10:20 Päästeamet kirjutas:

Tere

Täname Teid kirja eest! Palun täpsustage objekti aadress, mille 
sihtotstarvet soovite muuta, et saaksin Teie kirja suunata edasi õigele 
spetsialistile vastamiseks.

Lugupidamisega

Vivian Uustal

personalitöö talitus

dokumendihaldur-arhivaar

+372 5308 0856

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

www.paasteamet.ee <http://www.paasteamet.ee>

http://www.facebook.com/paasteamet

-----Original Message-----

From: Igor Arefjev S.A.CITO OÜ  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Sent: Saturday, September 13, 2025 7:03 PM

To: Päästeamet  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Subject: Päring päästeameti kooskõlastus lasutusloa saamiseks

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere päevast

Pöördun teemas oleva küsimusega.

Hetkel on maa ärimaa ja kinnistul on kaks motelli/hosteli hoonet ( nii on 
kirjas EHR registris).

Soov on maasihtotstarvet muuta ehk elamumaaks.

KOV andis tead ,et seda saaks teha ainult läbi kasutusloa.

Üheks tingimuseks on päästemaeti kooskõlastus.

Siit ka küsimus .Hooned on ise ehitatud umbes 1990 aasta alguses,kuid 
kasutuselevõtu aastaks märgitud EHR-s 1996.

Elamumaal tohib olla ainult üks elamu seega ühe kohta tuleks need nõuded 
täita.

Siit ka järgmised küsimused

1.Millised tingimused tuleb täita ,et saada päästeameti kooskõlastus?

Arusaadav ,et antud hooned ei saa füüsiliselt vastata ühegi tänase päeva 
seisu seadusega. Kas teatud aastatel rakendusid erinevad nõuded.See aasta 
sai tehtud ka el audit ja seal pidigi vastama teatud aasta nõudele juhtmed 
ja muud kaitsmed/märgistused.

2. kahe hoone vahe on ortofoto järgi ca 5 m mitte nagu kohustus oli vist 8m. 
Hooned ei saa kuidagi osaliselt lammutada  või nihutada.

3 .erinevates ruumides on juba nii suitsu kui ka vinguandurid.

4. Ühel hooned on välissein viimistletud silikaattellisega ja teisel on 
voodilaud.

5. Kus on küttekolle ( kamin) seal on käinud kortsnapühkija.

Head päeva

Lugupidamisega

Igor Arefjev

--

Igor Arefjev

S.A.CITO OÜ juhatuse liige

Reg.nr: 10797175

Tel: +372 56244605

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

-- 

Igor Arefjev

S.A.CITO OÜ juhatuse liige

Reg.nr: 10797175

Tel: +372 56244605

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>