Subject: Taotlus rendilepinguga ruumide hindamise avaldus, MTR-i vajalik tõend
From: "Marika Juuse" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Cc: Janar Kärner <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 17:32:36 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Janar, palume abi, teie kodulehel kahjuks ei leidnud avalduse vormi. 
Meie ühing kolib Enda 4 ruumidest ära, maja suletakse kasutamiseks.  Meie 
uued ruumid rehabilitatsiooni teenuse osutamiseks (so nõustamised) on
Kohtla-Järve, Matsapargi 16, 30324

Palume teada anda, mis vormis peame teile saatma taotluse, millal saab teie 
esindaja tulla ruume hindama. Millised dokumendid on selleks ettevalmistada 
vaja?

Ette tänades.

Lugupidamisega

Marika Juuse
juhatuse liige
MTÜ Tugi-ja Koolituskeskus Usaldus
+372 5277157
www.usaldustk.ee <http://www.usaldustk.ee>