Subject: Kooskõlastus tõkkepuu osas Kolde pst 96 Tallinn
From: KÜ Kolde pst 96 <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 14:25:41 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Pöördume sooviga kooskõlastada tõkkepuu paigaldust kaugjuhtimis GSM
avamissüsteemiga Kolde pst 96 korteriomanike kaasomandi kinnistu pinnale.

Kinnistu tee hooldame oma kulul.

Manuses asub Maa ja Ruumiameti kaardist pilt Kolde pst 96 kinnistust ja
selle ümbrusest. Pildi peal on samuti märgistatud tõkkepuu asukohad punase
joonega.

Pildi peal on märgistatud juurdepääs roheliste nooltega: Kolde pst 98
kinnistule on juurdepääs tagatud Tallinna linnale kuuluva Puhangu 61a
kinnistu kaudu ja Kolde pst 94 ja Puhangu 55, 57 kinnistutele Tallinna
linnale kuuluva Puhangu 55a kinnistu kaudu.

Lugupidamisega

Juhatus

KÜ Kolde pst 96 Tallinn