Subject: Kunda Pargi 3
From: Jüri Parovart <[email-masked]>
To: "Viru-Nigula Vallavalitsus" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: "Svetlana Press" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 12:36:54 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Koorduvad pöördume abi otsimisel KÜ Pargi 3 Kunda linn elanikud.

Korterelamus aadressil Pargi tn 3, Kunda on olukord, mis on muutunud elanike 
jaoks talumatuks ja eluohtlikuks. Korteri nr 7 elanik on pikema aja jooksul 
korduvalt:

*	ähvardanud kaaselanikke tappa ja maja maha põletada,
*	süüdanud puukuuri, prügikaste ning elaniku auto,
*	määrinud trepikoda ekskrementidega,
*	öösiti karjunud ja laamendanud,
*	lõhkunud KÜ ning elanike vara.

Politseid on korduvalt kutsutud, kuid olukord jätkub ja on üha ohtlikum. 
Viimane juhtum toimus üleeile, kui korteri nr 3 aken löödi sisse. Selle 
peale politsei keeldus tulemast.

Kaaselanikel on olemas videotõendid ja nad on valmis vajadusel oma kogemusi 
tunnistustena kinnitama. Kõik see näitab, et tegemist ei ole 
üksikjuhtumitega, vaid püsiva ohuga kogu maja elanikele. Palume viivitamatut 
sekkumist, kui midagi ette ei võeta, on väga suur risk, et tekivad 
inimohvrid või suurem kahju varale.

Ootame kiiret reageerimist.

Jüri Parovart
Kunda Pargi 3 juhatuseliige