Subject: Ava Uus tn 11 tulemüüris
From: "Kaarel Truu" <[email-masked]>
To: "Raul Lindemann" <[email-masked]>
Cc: PÄA Põhja <[email-masked]>,Priit Kiigemägi <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 11:36:35 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Austatud Raul Lindemann

Möödunud nädala reedel külastasin Uus tn 9 hoovi.

Muuhulgas selgus, et Uus tn 9 ja 11 vahelisse tulemüüri on rajatud ava
ning müüri pinnale Uus tn 9 hoovi kohale on kinnitatud konsoolne rõdu.

Uus tn 11 mõõtmisjoonisel (käesoleva kirjaga kaasas) on sel kohal korter 8
välisseina siseküljel näidatud nišš (ruum 8-2).

Linnaplaneerimise Ameti arhiivis või muinsuskaitse osakonna arhiivis Uus
tn 11 tulemüüri ava rajamist kajastavaid ehitusprojekte ei ole.

Kinnistusraamatu andmetel kuulub Uus tn 11 korter 8 Teile.

Telefonivestluses selgitasite, et Teie korraldatud remondi käigus
eemaldati niššis paiknenud duššinurk. Samuti väitsite, et sel kohal on
varasemalt ava olnud. Käesoleva kirjaga on kaasas 2022. aastal tehtud
foto. Seal ei viita miski sellele, et kõnealuses müüris oleks kunagi mõni
ava olnud.

Kas oskate selgitada, mis asjaoludel see ava on rajatud? Kas Teil on
nendest töödest säilinud mingi dokumentatsioon, joonised või fotod?

Lugupidamisega

Kaarel Truu

muinsuskaitse peaspetsialist

muinsuskaitse osakond

Raekoja plats 12, 10146 Tallinn

53532970