Subject: Pöördumise vorm (Villu Teder, halduse peaspetsialist, Järva Teenused)
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 12:30:32 +0300

Tere

Villu Teder, halduse peaspetsialist, Järva Teenused on täitnud pöördumise 
vormi.

Teabenõude andmed

Asutus: Lääne Päästekeskus (Järva, Pärnu, Lääne, Hiiu, Saare ja Rapla 
maakonnad)

Pöördumise sisu: Tere Seoses Järva Teenused poolt hallatavate ehitiste, 
hoonete, rajatiste korrasoleku ning ehituslike tuleohutsnõuete vastavuse 
kaardistamisega (hooned on etapi viisiliselt rekonstrueeritud aastatel 
1998-2012), renoveerimistööde käigus paigaldatud tuletõkkeuste vastavuse 
küsimus täpsustamisega Palun edastage meile tuletõkkeukse 
vastavussertifikaat dokumendi (dokumentide) digitaalne koopia/d, mille 
uksele paigaldatud kleebiselt loeme välja, et toode on sertifitseeritud ja 
tuletõkkeukse vastavus sertifikaadi väljastajkaks on Päästeamet. 
Tuletõkkeukse lengi- ja ukselehe sisekülge on kleebitud uksetehase AS 
U-KOLLE 2002.a. toote vastavussertifikaadi kleebis: Toode: Tuletõkkeuks EI 
60 PÄÄSTEAMET sertifikaat nr. 860/02 Tootja uksetehas: AS U-KOLLE 2002. 
Lugupidamisega Villu Teder Halduse peaspetsialist Järva Teenused Mobiil: 
53071980

Teabenõudja kontaktandmed

Ees- ja perenimi / juriidilise isiku või asutuse nimi: Villu Teder, halduse 
peaspetsialist, Järva Teenused

Postiaadress: Paide tee 5, Koeru alevik, Järva vald, Järva maakond

E-post: [email-masked]

Telefoninumber 53071980

Teabenõude täitmise viis

Digitaalselt